Τόπος συνάντησης για εμάς που πιστεύουμε
πως τα εμπόδια είναι για να τα υπερπηδάς,
όχι για να σε σταματούν. Που σκεφτόμαστε θετικά,
αναλαμβάνουμε δράση και συμμετέχουμε σε ό τι μας αφορά.

Όταν δεν ξέρουμε, ρωτάμε

13 Δεκεμβρίου 2017, 11:30

Υποψιάζεστε τους υπαλλήλους σας; 4 tips για να προστατευτείτε

Εσείς γνωρίζετε τι πρέπει να κάνετε για να αποφύγετε δυσάρεστες εξελίξεις στην επιχείρησή σας; Η κλοπή από τους υπαλλήλους είναι πάντα ένα ενδεχόμενο, γι’ αυτό καλό είναι να είστε προετοιμασμένοι.
Οσο κι αν ακούγεται σα σενάριο αστυνομικής ταινίας είναι κάτι που συμβαίνει. Αν λοιπόν έχετε υποψίες ότι οι εργαζόμενοι στην εταιρία σας δεν σας είναι και τόσο πιστοί τότε πρέπει να λάβετε τα ανάλογα μέτρα. 

Το σύνηθες, που φαίνεται να λειτουργεί όλο και περισσότερο και αυτό που θα σας συστήσουν αρκετοί, είναι η τοποθέτηση κλειστού κυκλώματος καμερών. Για παράδειγμα, εάν έχετε κάποιο κατάστημα μία κάμερα πάνω από κάθε ταμείο επιβάλλεται. Είναι ο πιο βασικός τρόπος αποτροπής για κάποιον που θέλει να έχει άμεση πρόσβαση στα χρήματα, ενώ επίσης σας επιτρέπει να ελέγχετε εάν κόβονται αποδείξεις κι αν τα χρήματα πηγαίνουν όντως στο ταμείο.

Υπάρχουν μικρές επιχειρήσεις που συνήθως δεν τηρούν σύστημα αποθήκης με αποτέλεσμα πολλές φορές οι ιδιοκτήτες να μην γνωρίζουν ακριβώς το εμπόρευμα που διαθέτουν. Αυτός είναι ένας άλλος τρόπος που κάποιος μπορεί να σκεφτεί για να σας κλέψει. Τι πρέπει να κάνετε; Απογραφή ανά τακτά χρονικά διαστήματα, να τηρείται καθημερινά κατάσταση με τα αντικείμενα που πωλούνται και τα οποία σημειώνουν όλοι οι εργαζόμενοι, και φυσικά να τοποθετήσετε σύστημα barcode για να μπορείτε να έχετε τον πλήρη έλεγχο σε κάθε περίπτωση. Αυτό θα σας χρειαστεί για να έχετε μια ολοκληρωμένη εικόνα για το stock της επιχείρησής σας κάθε στιγμή.

Ένα έξυπνο τρικ που φαίνεται να αποδίδει είναι να ελέγχετε πολύ προσεκτικά το ταμείο σας. Στο τέλος κάθε ημέρας, αφού συγκεντρώσετε τις εισπράξεις, κάντε μία απόλυτη καταμέτρηση στα κέρματα και τα χαρτονομίσματα που αφήνετε στο συρτάρι για την επόμενη ημέρα, ώστε ο υπάλληλός σας να μπορεί να εξυπηρετήσει τους πελάτες σας. Στη συνέχεια, στο τέλος της επομένης μέρας, όταν θα «κάνετε ταμείο», μετρήστε και πάλι πολύ προσεκτικά. Εάν σας λείπουν μικρά ποσά, και αυτό συμβαίνει κατ΄επανάληψη, τότε επιβάλλεται να κάνετε μία κουβέντα με τον υπάλληλό σας!

Τέλος, θυμηθείτε να παρατηρείται τη συμπεριφορά των υπαλλήλων σας. Αν βλέπετε κάποια ασυνήθιστη συμπεριφορά ή κάποια αλλαγή στον τρόπο που λειτουργούν απέναντί σας μπορεί αυτό και να σημαίνει κάτι. Ωστόσο αυτο μπορεί να αποτελεί και μία λάθος ένδειξη. Φροντίστε όμως να έχετε τις κεραίες σας ανοιχτές. Αυτό που έχει σημασία να προσέχετε είναι να μην απουσιάζεται για μεγάλα χρονικά διαστήματα από την επιχείρησή σας, να έχετε ενεργό  συμμετοχή στη λειτουργία της, να δηλώνετε την παρουσία σας, να επιλέγετε πολύ προσεκτικά τους συνεργάτες σας, κι αν πρόκειται για εταιρεία κι όχι ένα κατάστημα λιανικής πώλησης για παράδειγμα, να ελέγχετε όποιες οικονομικές συμφωνίες συνάπτουν οι υπάλληλοι σας με τους προμηθευτές σας. Είναι ένας σίγουρος τρόπος για να βεβαιωθείτε ότι δεν έχετε διαφυγή εσόδων.

Η άποψή σας;

comments powered by Disqus
Ο λόγος ύπαρξης αυτού του ιστότοπου είναι να γίνεται συζήτηση, να ακούγονται γνώμες , να μοιράζονται προβληματισμοί. Εδώ λοιπόν, περιμένουμε τη δική σας άποψη. Προσπαθήστε το σχόλιό σας να είναι σύντομο και κατανοητό και να σέβεται τους συνομιλητές σας και τους αναγνώστες γενικά. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράφουμε υβριστικά σχόλια.

Δείτε ακόμη

Σε μια εποχή παρατεταμένης κρίσης μπορεί το κεφάλαιο να θεωρείται το βασικό πρόβλημα για κάποιον που τώρα εισέρχεται στον κόσμο του επιχειρείν. Είναι όμως όντως αυτό το μεγαλύτερο εμπόδιο για ένα νέο
Περισσότερα
Νιώθετε ότι 24 ώρες δεν σας φτάνουν ούτε για τα βασικά; Χαλαρώστε και διαβάστε μερικά tips εξοικονόμησης χρόνου και για να πετύχετε την ιδανική ισορροπία μεταξύ δουλειάς και καθημερινότητας, που έχουν
Περισσότερα