Τόπος συνάντησης για εμάς που πιστεύουμε
πως τα εμπόδια είναι για να τα υπερπηδάς,
όχι για να σε σταματούν. Που σκεφτόμαστε θετικά,
αναλαμβάνουμε δράση και συμμετέχουμε σε ό τι μας αφορά.

Δείτε το από άλλη γωνία

27 Δεκεμβρίου 2017, 08:00

5 ανατρεπτικά tips για να χάσετε βάρος

Έχετε βάλει στόχο να χάσετε μερικά κιλά πριν από το ρεβεγιόν και ακολουθείτε τις ίδιες οδηγίες αδυνατίσματος που εφάρμοζε και η μαμά σας; Κι όμως, οι έρευνες των διατροφολόγων έχουν αναδείξει, τα τελευταία χρόνια, αρκετά σφάλματα στα οποία στηρίζονταν τα παλιότερα προγράμματα απώλειας βάρους. Οι νέες διαιτητικές συμβουλές μπορεί να σας καταπλήξουν, αλλά λειτουργούν.
Μην τρώτε φρούτα για σνακ

Καταφεύγετε σε κάποιο σκέτο φρούτο όποτε σας έρχεται όρεξη για φαγητό ανάμεσα στα γεύματα; Ίσως να το ξανασκεφτείτε. Παρότι, εκτός από τα σάκχαρα που περιέχουν, τα φρούτα σας προσφέρουν και αρκετές φυτικές ίνες, αυτές δεν αρκούν συνήθως για να καθυστερήσουν την απορρόφηση των σακχάρων από τον οργανισμό, με αποτέλεσμα να σας κάνουν να πεινάτε ξανά ύστερα από λίγη ώρα. Προτιμήστε να συνδυάζετε το μήλο σας με μία μικρή δόση λίπους (ταχίνι) ή πρωτεΐνης (τυρί), που θα σας κρατήσει χορτάτους για περισσότερο. 

Αλλάξτε τον τρόπο που κάνετε γυμναστική

Προσπαθείτε να κάνετε πολλές ώρες αερόβιας άσκησης και προκειμένου να κάψετε θερμίδες και να χάσετε κιλά; Ρίξτε το καλύτερα στα βάρη. Οι ασκήσεις ενδυνάμωσης σας βοηθούν να αυξήσετε το μυϊκό ιστό σας, ο οποίος καίει περισσότερες θερμίδες από το λίπος, ακόμα κι όταν εσείς κοιμάστε, με αποτέλεσμα να αδυνατίζετε περισσότερο, χωρίς έξτρα προσπάθεια στο διάδρομο. Αν δεν σας αρέσουν τα βάρη, μπορείτε να έχετε αντίστοιχα αποτελέσματα κάνοντας Πιλάτες, ασκήσεις με το βάρος του σώματος ή με λάστιχα, ή ακόμα και μαθήματα δυναμικής γιόγκα.

Αποφύγετε τις τροφές με χαμηλά λιπαρά

Οι τροφές «διαίτης» με χαμηλά λιπαρά δημιουργούν δύο προβλήματα στη δίαιτά σας: πρώτον, σας παρέχουν συνήθως μεγαλύτερες ποσότητες ζάχαρης, η οποία προστίθεται στα προϊόντα αυτά για να βελτιώσει τη γεύση τους. Δεύτερον, δε σας χορταίνουν όσο θα σας χόρταιναν αν είχαν την κανονική ποσότητα λιπαρών τους, με αποτέλεσμα να πεινάτε ξανά πολύ σύντομα και να χρειάζεστε έξτρα ποσότητα για να χορτάσετε. Προτιμήστε να καταναλώνετε λογικές μερίδες από τροφές που περιέχουν υγιεινά λιπαρά (ξηροί καρποί, λιπαρά ψάρια, ελαιόλαδο, αβοκάντο) και μικρές ποσότητες από μη αποβουτυρωμένα γαλακτοκομικά προϊόντα, έτσι ώστε να απολαμβάνετε τη γεύση και την ενέργεια που σας προσφέρουν χωρίς να τινάζετε το θερμιδικό σας ισοζύγιο στον αέρα. 

Αποφύγετε τα αναψυκτικά διαίτης


Μπορεί να αισθάνεστε «καλός μαθητής» όταν καταφεύγετε σε αναψυκτικά με γλυκαντικά, όμως πρόσφατες έρευνες έδειξαν ότι ακριβώς αυτά τα συστατικά μπορεί να σας παχαίνουν. Οι επιστήμονες δεν είναι σίγουροι για το πού ακριβώς οφείλεται αυτό, εικάζουν όμως ότι τα γλυκαντικά δημιουργούν συχνά την ανάγκη για περισσότερες τροφές με γλυκιά γεύση, ενώ «απενοχοποιούν» όσους τα καταναλώνουν κάνοντάς τους λιγότερο προσεκτικούς στις υπόλοιπες διατροφικές επιλογές τους. Σε κάθε περίπτωση, προτιμήστε να καταναλώνετε νερό, αραιωμένο χυμό χωρίς ζάχαρη καθώς και αφεψήματα, όπως το πράσινο τσάι, ώστε να εξασφαλίσετε ότι δεν επιβαρύνετε τον οργανισμό σας με ουσίες που μπορεί να επηρεάζουν αρνητικά τη λειτουργία του. 

Φάτε αργά το βράδυ (αν αυτό προτιμάτε)

Αν ανησυχείτε για τη θεωρία που λέει ότι το φαγητό που τρώτε αργά το βράδυ είναι πιο παχυντικό, μπορείτε να χαλαρώσετε. Οι θερμίδες που καταναλώνετε δεν ξέρουν τι ώρα είναι, πράγμα που σημαίνει ότι δεν αποθηκεύονται πιο εύκολα ή πιο δύσκολα ανάλογα με το πότε ετοιμάζετε το γεύμα σας. Σε κάθε περίπτωση, αυτό που πρέπει να προσέχετε είναι να μη μένετε πολλές ώρες νηστικοί στη διάρκεια της ημέρας, να αξιολογείτε την ποιότητα της τροφής που καταναλώνετε όταν γυρίζετε, πολύ πεινασμένοι, στο σπίτι και να μην υπερβάλλετε στην ποσότητα θερμίδων που προσλαμβάνετε συνολικά στη διάρκεια του 24ώρου.

Η άποψή σας;

comments powered by Disqus
Ο λόγος ύπαρξης αυτού του ιστότοπου είναι να γίνεται συζήτηση, να ακούγονται γνώμες , να μοιράζονται προβληματισμοί. Εδώ λοιπόν, περιμένουμε τη δική σας άποψη. Προσπαθήστε το σχόλιό σας να είναι σύντομο και κατανοητό και να σέβεται τους συνομιλητές σας και τους αναγνώστες γενικά. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράφουμε υβριστικά σχόλια.

Δείτε ακόμη

Σε μια εποχή παρατεταμένης κρίσης μπορεί το κεφάλαιο να θεωρείται το βασικό πρόβλημα για κάποιον που τώρα εισέρχεται στον κόσμο του επιχειρείν. Είναι όμως όντως αυτό το μεγαλύτερο εμπόδιο για ένα νέο
Περισσότερα
Νιώθετε ότι 24 ώρες δεν σας φτάνουν ούτε για τα βασικά; Χαλαρώστε και διαβάστε μερικά tips εξοικονόμησης χρόνου και για να πετύχετε την ιδανική ισορροπία μεταξύ δουλειάς και καθημερινότητας, που έχουν
Περισσότερα